0 Cosul tau Contul tau 0 Wishlist Cautare Meniu
Lego Dilophosaurus in libertate, 75934, 6+ ani (0)
Dilophosaurus in libertate, 75934, 6+ ani Dilophosaurus in libertate, 75934, 6+ ani Dilophosaurus in libertate, 75934, 6+ ani
Dilophosaurus in libertate, 75934, 6+ ani Dilophosaurus in libertate, 75934, 6+ ani Dilophosaurus in libertate, 75934, 6+ ani

Lego Dilophosaurus in libertate, 75934, 6+ ani

(0)
149 lei
Cantitate limitata < 5 buc. disponibile Livrare rapida In 1-4 zile lucratoare Retur gratuit Timp de 14 zile Livrare gratuita Pentru comenzile ≥ 250 Lei
Exploreaza LEGO Jurassic World cu Owen Grady si construieste drona lui pentru a ingriji dinozaurul. Cunoaste-l pe Hudson Harper, un copil care stie tot ce se poate sti despre dinozauri. ?i construieste taraba in forma de cap de dinozaur cu caramizi LEGO. Dar ai grija - un tanar Dilophosaurus a scapat si se furiseaza in spatele lui Hudson. Zboara salvator cu drona lui Owen, trage cu lansatorul de plasa si captureaza acel dinozaur. Fiecare zi este o aventura cu acest set de joc LEGO cu actiune din plin!

Produsul vine insotit de declaratia de conformitate care garanteza originalitatea si valabilitatea sa.

EAN: 5702016367225
Lego

Numele "LEGO" este o prescurtare a celor doua cuvinte daneze "leg godt", insemnand "joaca-te frumos". 

Grupul LEGO a fost fondat in 1932 de Ole Kirk Kristiansen. Compania a trecut de la tata in fiu si este acum detinuta de catre un nepot al fondatorului.

Produsul principal al companiei, Lego, consta din caramizi din plastic care se impletesc in culori diferite, care insotesc o serie de unelte, figurine numite minifigurine si multe alte obiecte. Piesele Lego pot fi asamblate si conectate in multe moduri pentru a construi obiecte, inclusiv vehicule, cladiri si multe altele. Orice figurina construita poate fi luat de la inceput, iar piesele reutilizate pentru a face lucruri noi.

Filme, jocuri, competitii si sase parcuri de distracții Legoland au fost dezvoltate sub brand. In iulie 2015 au fost produse 600 de miliarde de piese Lego, iar in februarie 2015, Lego a inlocuit Ferrari ca „cel mai puternic brand din lume”. Conform specialistilor, din anumite puncte, investitia in seturi Lego a fost mai valoroasă decat investitia in aur.

Alte recomandari
Recenzii Adauga recenzie

Adauga o recenzie

Completeaza campurile urmatoare pentru a adauga recenzia ta.

Ne pare rau, nu exista inca nicio recenzie pentru acest produs.