Doar astazi ai 10% DISCOUNT la toate gentile Guess! Foloseste codul GUESS10 in cosul tau!
0 Cosul tau Contul tau 0 Wishlist Cautare Meniu

Intrebari frecvente

Poti regasi mai jos cele mai uzuale intrebari primite de la clientii nostri.

Cum putem vinde parfumuri si cosmetice originale la preturi mici?

Este foarte simplu: suntem business strict online si putem lucra cu marje de adaos foarte mici. Suntem aici pentru cursa lunga, nu dorim sa facem un profit mare imediat, dorim sa cream o comunitate si sa oferim acces tuturor persoanelor la produse originale cu preturi competitive.

Avand un cost de achizitie avantajos (cumparam stocuri in cantitati foarte mari de la furnizori; un depozit automatizat si foarte bine pus la punct) putem controla toate costurile extra care influenteaza negativ pretul de vanzare al unui produs.

Toate produsele noastre vin insotite de o declaratie de conformitate semnata de compania noastra care garanteza originalitatea produselor si valabilitatea acestora.

Ce motive am sa ma inregistrez ca si client?

Detinerea unui cont de client iti permite accesul la o gama completa de informatii si servicii cu ajutorul carora:

  • poti comanda orice produs rapid, fara a mai fi necesar sa completezi mereu toate datele tale (nume, prenume, telefon, adresa etc.)
  • poti urmari statusul comenzilor tale (cand sunt confirmate, livrate etc.)
  • poti urmari statusul retururilor tale (cand sunt acceptate, respinse etc.)
  • esti primul care afla de promotiile noastre
  • te poti afla printre clientii care beneficiaza de discount-uri permanente valabile pentru toate produsele noastre

Cum ma inregistrez?

In bara de meniu poti gasi o iconita sub forma de utilizator/om care te va duce in pagina de inregistrare. Sau poti apasa aici.

Ce se intampla cu datele mele personale?

Conform politicii de confidentialitate, putem oferi tertilor anumite date generice continute in formularul de inregistrare, dar nu informatiile personale de identificare, cu exceptia cazurilor cand acest lucru este acceptat explicit de tine sau in cazul in care acest lucru este necesar pentru a respecta legea si procedurile judiciare. Poti citi mai multe aici.

Cum plasez o comanda?

Poti comanda online, cu plata ramburs, prin transfer bancar sau prin card, produsele pe care le doresti. Fiecare produs pe care doresti sa-l cumperi trebuie sa fie adaugat in cosul tau de cumparaturi. In dreptul fiecarui produs exista un buton "Adauga in cos" / "Cumpara" care iti va adauga produsul selectat direct in cosul tau de cumparaturi.

Cosul tau de cumparaturi actualizat permanent va aparea mereu in bara de meniu din partea de sus a paginii, langa "Wishlist" si "Contul meu". Acolo poti:

  • modifica cantitatea fiecarui produs comandat
  • vizualiza costul produselor alese
  • scoate un produs din cos

In clipa in care doresti sa trimiti comanda, apasa pe iconita cosului dupa care pe butonul din partea dreapta "Finalizeaza". Acest pas te va duce intr-o fereastra in care vei completa datele personale, adresa de livrare, vei alege modalitatea de plata si de livrare a produselor. Tot aici vei putea alege sa finalizezi comanda fara cont (comanda rapida), sa intri in contul tau sau sa deschizi un cont nou.

Dupa completarea tuturor informatilor, vei primi un e-mail de confirmare a comenzii. Odata completate, aceste date vor ramane inregistrate in contul tau si nu va mai fi necesar sa le introduci din nou in cazul unei noi comenzi, decat daca doresti sa le schimbi.

Pot comanda si telefonic?

Da, poti. Numarul de telefon la care ne poti contacta este 0790 134 062, de luni pana vineri, intre 08-19 si Sambata/Duminica intre 10-16.

Cum se procedeaza cu comenzile?

Comenzile sunt preluate si procesate in cel mai scurt timp posibil, fara a se depasi o zi lucratoare de la primirea comenzii in cazul unora dintre produse sau o perioada superioara de timp in cazul altora.

Acestea sunt onorate in ordinea intrarii, in limita stocului disponibil. Desi disponibilitatea fiecarui produs este verificata si actualizata zilnic, exista totusi posibilitatea comandarii unui produs care nu se mai afla in stoc.

In acest caz, in momentul preluarii comenzii, vei fi contactat telefonic sau prin e-mail pentru a confirma anularea sau livrarea partiala a comenzii. In situatii speciale (perioade de varf, vacante etc.) pot aparea intarzieri in operatiunile de prelucrare si livrare a comenzilor.

Care este valoarea minima a unei comenzi?

Nu exista o valoare minima a comenzii, insa ne rezervam dreptul de a refuza comenzile ale caror informatii sunt incomplete.

Pretul afisat poate fi diferit de pretul real?

Preturile produselor sunt exprimate in lei, includ TVA (in procent de 19%) si sunt valabile sub rezerva erorilor umane de introducere. Daca ai comandat un produs cu pretul afisat eronat, vei fi contactat prin e-mail sau telefonic pentru a valida comanda in noile conditii.

Cum pot returna o comanda?

Ai la dispozitie 14 zile calendaristice pentru a solicita returul produselor. Returul produselor poate fi efectuat online completand acest formular. Pentru retur, singurul cost pe care il vei suporta va fi costul de transport al produselor catre noi, fara a exista alte taxe suplimentare.

In ce conditii pot returna produsele?

Produsele achizitionate pot fi returnate numai daca sunt in aceeasi stare in care au fost livrate, inclusiv ambalajul. Nu se accepta pentru returnare produse care prezinta forme de consum sau uzura, cu ambalajul desfacut sau desigilat.

Esantioane cadou Pana la 3 esantioane gratuit Consiliere gratuita Whatsapp 0790 134 062 Livrare rapida In 1-4 zile lucratoare Retur gratuit Timp de 14 zile Livrare gratuita Pentru comenzile ≥ 250 Lei Plata prin card Instant si fara comision