0 Cosul tau Contul tau 0 Wishlist Cautare Meniu
Lego Cafeneaua parcului Heartlake City, 41426, 6+ ani (0)
Cafeneaua parcului Heartlake City, 41426, 6+ ani Cafeneaua parcului Heartlake City, 41426, 6+ ani Cafeneaua parcului Heartlake City, 41426, 6+ ani
Cafeneaua parcului Heartlake City, 41426, 6+ ani Cafeneaua parcului Heartlake City, 41426, 6+ ani Cafeneaua parcului Heartlake City, 41426, 6+ ani

Lego Cafeneaua parcului Heartlake City, 41426, 6+ ani

(0)
99 lei
In stoc ≥ 5 buc. disponibile Livrare rapida In 1-4 zile lucratoare Retur gratuit Timp de 14 zile Livrare gratuita Pentru comenzile ≥ 250 Lei
Arata toate variantele
Intalneste-te cu prietenii la Cafeneaua parcului Heartlake City. Aseaza-te la masa si asteapt-o pe Mia sa soseasca. Uite-o ca vine pe skateboard-ul ei, impreuna cu veverita Hazel. Stephanie vine sa ia comanda si fireste, va fi o gofra in forma de inima, specialitatea cafenelei! Ajut-o pe Stephanie sa pregateasca mancarea. Prepara rapid un nectar de fructe. Amesteca aluatul, apoi coace-l in forma metalica de gofre. Este pauza perfecta in parc.

Produsul vine insotit de declaratia de conformitate care garanteza originalitatea si valabilitatea sa.

EAN: 5702016619119
Lego

Numele "LEGO" este o prescurtare a celor doua cuvinte daneze "leg godt", insemnand "joaca-te frumos". 

Grupul LEGO a fost fondat in 1932 de Ole Kirk Kristiansen. Compania a trecut de la tata in fiu si este acum detinuta de catre un nepot al fondatorului.

Produsul principal al companiei, Lego, consta din caramizi din plastic care se impletesc in culori diferite, care insotesc o serie de unelte, figurine numite minifigurine si multe alte obiecte. Piesele Lego pot fi asamblate si conectate in multe moduri pentru a construi obiecte, inclusiv vehicule, cladiri si multe altele. Orice figurina construita poate fi luat de la inceput, iar piesele reutilizate pentru a face lucruri noi.

Filme, jocuri, competitii si sase parcuri de distracții Legoland au fost dezvoltate sub brand. In iulie 2015 au fost produse 600 de miliarde de piese Lego, iar in februarie 2015, Lego a inlocuit Ferrari ca „cel mai puternic brand din lume”. Conform specialistilor, din anumite puncte, investitia in seturi Lego a fost mai valoroasă decat investitia in aur.

Alte recomandari
Recenzii Adauga recenzie

Adauga o recenzie

Completeaza campurile urmatoare pentru a adauga recenzia ta.

Ne pare rau, nu exista inca nicio recenzie pentru acest produs.