Doar astazi ai 10% DISCOUNT la toate gentile Guess! Foloseste codul GUESS10 in cosul tau!
0 Cosul tau Contul tau 0 Wishlist Cautare Meniu

Parfumuri de nisa

Inapoi la blog
Parfumuri de nisa

Parfumuri de brand sau de nisa? Care sunt diferentele?

Probabil ai auzit ocazional termenul „nisa” folosit in discutii legate de parfumuri si nu esti sigur la ce se refera sau ce inseamna. Vom incerca sa clarificam un termen care a devenit acum un cuvant-cheie din industrie.

Ce este un parfum de nisa?

Fragrance Foundation (FiFi) a catalogat parfumurile drept de „nisa” sau „mainstream”, in functie de numarul de magazine care au disponibil un parfum sau o marca. In general, acest lucru inseamna ca majoritatea parfumurilor pe care le gasiti in francizele de vanzare cu amanuntul si magazinele mari, sunt clasificate drept parfumuri mainstream sau „designer”, cum ar fi cele lansate de case de moda precum Chanel, Dior, Versace etc.

Buticurile dedicate parfumurilor artizanale au o productie la o scara mult mai mica si a carei prezenta in magazinele de retail principale este minima sau inexistenta, sunt astfel denumite parfumuri de nisa. Acestea sunt arome pe care le-ai putea gasi probabil la un specialist in parfumuri sau la un boutique de parfumuri de lux. Cele mai consacrate branduri de parfumuri de nisa sunt Amouage, Xerjoff, By Killian, Jo Malone, Histoires De Parfums, Juliette Has a Gun, Maison Francis Kurkdjian, Creed sau Initio.

De ce sa alegi un parfum de nisa?

Fanii parfumurilor de nisa sustin adesea ca parfumurile de tip boutique ofera consumatorului posibilitatea de a se rasfata cu un parfum care este atat de rar si individual. Multi ar putea argumenta ca parfumurile de nisa echivaleaza cu calitatea; intrucat s-a acordat o atentie mai mare detaliilor dezvoltarii parfumului, iar componentele sunt de cea mai inalta calitate. Multi prefera sa plateasca mult mai mult pentru privilegiul de a nu purta o aroma comuna.

De ce parfumuri de designer?

Parfumurile de designer au in schimb un avantaj foarte solid. Ceea ce lipseste din punct de vedere al exclusivitatii, parfumuri mainstream compenseaza cu un pret competitiv si atrag clienti, deoarece consumatorul cumpara stilul de viata pe care il reprezinta aceste branduri. Daca iti doresti stilul de viata Gucci, Cartier sau Bvlgari, te poti rasfata cu o aroma din partea lor.

Esantioane cadou Pana la 3 esantioane gratuit Consiliere gratuita Whatsapp 0790 134 062 Livrare rapida In 1-4 zile lucratoare Retur gratuit Timp de 14 zile Livrare gratuita Pentru comenzile ≥ 250 Lei Plata prin card Instant si fara comision